zaterdag 9 augustus 2008

Wie wordt de sterkste man van Merchtem?

Wie wordt de sterkste man van Merchtem? Volgende week is het zover!
Op maandag 18 augustus is er de sterkste man van Merchtem klasse C.
De atleten die hier aan de start komen mogen niet ouder zijn dan 21 jaar oftewel minder wegen dan 90kg. De atleten vanuit ons kamp die meedoen zijn Yannick Vanroy, Peter Vanroy, Sven Foubert, Koen Dewit en mogelijk ook Azziz Ongenia.

Op dinsdag 19 augustus komen de dikkertjes aan de start. De open klasse ofwel de +90kg. Joeri Polfliet is in mijn ogen de grote favoriet. Ik heb hem enkele weken geleden bezig gezien met de events van Merchtem en het was indrukwekkend. Andere titelkandidaten zijn Steve Ringoot en Mario Sanders. Ik dacht dat de sterkste man van Amsterdam ook naar Merchtem ging afzakken. Betreft Gijs Boeien, een niet te onderschatten atleet en volgens mij ook één van de kanshebbers op de titel. Ik heb de deelnemerslijst niet gezien, dus vermoedelijk zijn er nog een aantal atleten die ik over het hoofd zie.

Voor meer info omtrent deze wedstrijd kan je terecht op volgende site: http://sterkstemanvanmerchtem.blogspot.com/

Geen opmerkingen: