maandag 25 augustus 2008

Sterkste man van Hoekskewaarde

Deze woensdag is het de Sterkste man van Hoekskewaarde.
De wedstrijd begint om 13.00 uur te s' Gravendeel aan het Dokter van der Bijlplein.
De scheidsrechters zijn Jan Haaring en Sarko Alberts.
De onderdelen voor deze wedstrijd zijn:
1) Boomstam tillen (maximaal gewicht - drie beurten)
2) Car circle (200 kg)
3) Medley (30 meter farmers walk met 2 keer 90 kg - 5 keer wheel flip met 300 kg band)
4) Stones of strength (70-90-100-110-120 kg)
5) Vrachtwagen trekken harnas pull of hand over hand

De deelnemerslijst:
1. Vincent Mulder (Ossendrecht)
2. Remco Zuijderwijk ('s-Gravenzande)
3. Marcel van der Kaaij ('s-Gravenzande)
4. Mark van Dijk (Zwolle)
5. Richard Leeuwenburg (Rotterdam)
6. Katrinus Posthumus (Oosterwolde)
7. Nelis Zijnstra (Oosterwolde)
8. Ivo Wesselink (Neede)
9. Ivo Bruijgoms (Groningen)
10. Harold Eikhoudt (Alkmaar)
11. Niels Lubach (Klazinaveen)
12. Edwin van den Berg (Oud-Beijerland)
13. Jacco van Leeuwen (Schiedam)
14. Jeffrey Phlips (Goudswaard)
15. Matthieu Onderdijk (Eindhoven)
16. Wim Jammaer (St. Job in 't Goor - België)
17. Gijs Boeijen (Baarn)
18. Benjamin Boes (Borculo)
19. Bart Wilpshaar (Gramsbergen)
20. Wesley Ortega (Katwijk)

Ik ken niet al de deelnemers. Enkele van hen die ik als favorieten beschouw zijn: Richard Leeuwenburg, Gijs Boeijen en Jeffrey Phillips. Zelf zou ik tevreden zijn met een podiumplaats en misschien zit er zelfs iets meer in.

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo,kan iemand mij vertellen of de harold eikhoudt die meedoet aan de sterkste man de harold uit amersfoort is?en zo ja hoe kan ik hem bereiken.
je kan me mailen als je het weet via klimop9@hotmail.com

groetjes belinda