dinsdag 19 augustus 2008

Dubbele winst kamp Sint-Job in Merchtem!!!


Na de knappe overwinning van Peter Vanroy op dag 1 ben ikzelf (Wim Jammaer) er in geslaagd om de zege weg te kapen in de sterkste man van Merchtem open categorie op dag 2. Het was een spannende strijd tot en met de laatste proef. Alexander Moonen, een kolos van 145kg uit Nederland en Joeri Polfliet werden respectievelijk 2de en 3e. Het was vooral tussen ons gedrieën een spannende strijd over de verdeling van de podiumplaatsen.
Mario Sanders werd verdienstelijk 6de na een lange strijd om de vierde plaats. Een exacte uitslag ga ik één van de dagen posten samen met de uitslagen van iedere proef afzonderlijk.
Nog even vermelden dat Steve Ringoot, de jonge 19 jarige knaap uit Merchtem, knap 5de is geworden.
De sfeer en organisatie waren goed. De combinatie van de zware proeven en geduchte tegenstanders hebben er een mooie spannende wedstrijd van gemaakt.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat hé Jammaer, tijd voor Europees kampioenschap?

patkrachtser [patrick de meersman] zei

De eerste helft van de deelnemers waren allen behoorlijk sterk, het was echt een kamp voor de eerste plaats. Ik denk Wim dat jij nog een tikkeltje meer verbeten bent dan de andere deelnemers, het moet niet vreemd zijn in de familie, gezien de overwinning van je broer. Proficiat !

Anoniem zei

Netjes Wim! Winnen van Alex is echt wel sterk!
In het naseizoen kom ik misschien nog wel 's een keer trainen bij jullie!
Gr,
Matthieu

wim zei

Bedankt voor de leuke reacties. De wedstrijd winnen was zeker geen cadeautje. Alex heeft een beetje pech gehad met loting (hij moest als 2de met het tractortrekken, ik als 10e). Op één onderdeel na kon ik altijd na hem starten wat wel een enorm voordeel was. In ieder geval ben ik heel tevreden dat ik Alex heb kunnen achter houden. Op sommige onderdelen was hij zeker zo sterk als ik, doch het kwam soms op snelheid aan en dat was een voordeel voor mij (ik weeg 25kg lichter). Trainingspartners zijn steeds van harte welkom. Geef maar een seintje (Patrick, Matthieu, of andere) als jullie willen komen!