vrijdag 29 augustus 2008

Matthieu Onderdijk

Een nieuwkomer in de sterkste man sport die zich zeker niet onopgemerkt laat voorbij gaan. Hij heeft in zijn eerste seizoen wedstrijden meegedaan in de C-B-A klasse.
Met de veronderstelling dat ik hem als nieuwe atleet wel gemakkelijk kon achter houden kwam ik serieus bedrogen uit op de wedstrijd afgelopen week in 's Gravendeel.
Voor de proef carcircle gaf Matthieu me nog enkele tips over het uittillen van het gewicht, het verstrengelen van de duimen etc... Ik was hem dankbaar. Ik wist deze proef te winnen met slechts 10graden meer als Matthieu. Tengevolge van deze uitslag mochten we erna tegen elkaar strijden in de medley. De medley die om ter snelst moest worden uitgevoerd eindigde in een fotofinish waar het op tienden van een seconde aankwam. Wetende dat deze cleane atleet net bezig is met deze sport belooft dit veel voor de volgende jaren. Hopelijk mogen we nog vaak samen op wedstrijden strijden en zien we elkaar wel eens terug op een training ergens ten velden. Matthieu is uiteindelijk 5de geworden op een toch zwaar bezette wedstrijd.

Geen opmerkingen: