maandag 4 augustus 2008

Demonstratie shopping center

De laatste voorbereidingen zijn zo goed als rond. De nieuwe demonstratiewagen is zo goed als af. Ik heb vandaag het eerste laswerk mogen bewonderen en ik was onder de indruk. De wagen wordt geleverd en gesponserd door ARTpack en DTM (taxi en transportbedrijf). Betreft een Ford Fiesta in goede staat. De laatste sponsering beplakken, het laatste laswerk afwerken, een goede kuisbeurt geven en de wagen is demonstratieklaar! Ik wil de mensen van DTM en ARTpack van harte bedanken dat ze op deze korte tijd er in geslaagd zijn om dit mooi vakwerk af te leveren.
Woensdagavond laden we de vrachtwagen in. Donderdagmorgend moeten we immers voor 10u geïnstalleerd zijn te Wijnegem. Vanaf circa 13uur starten we met demonstreren. Sarko Alberts, Yannick Vanroy, Danny Nauwelaers en ik zijn present. Sarko gaat nog een grote Nederlander meebrengen waar ik de naam niet van ken. In ieder geval blijkt het een oersterke kerel te zijn en zal hij wel voor het nodige spectakel zorgen! Zodra ik in bezit ben van een foto zal ik onze nieuwe demo-trainingstrots publiceren.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wim, tot hoe laat staan jullie daar te demonstreren?

wim zei

13u-20u. Na de sterkste man van the crew kunt ge meekomen om te demonstreren.

wim zei

Verbetering laatste bericht: 14-18u