dinsdag 29 juli 2008

Monsterband

Een collega gaf me een tip om eens langs een bandencentrale te rijden in de haven. Aldaar zouden er gigantisch banden staan bij het afval. Ik ben even op inspectie geweest en ben enkele gigantische monsterbanden tegen gekomen. Hier een foto van één van hen. De grootste die ik ooit live gezien heb. Band steekt ongeveer 10 a 20 cm boven mij uit en is heel breed. Hij is eveneens gemaakt van een zeer harde materie want hem volgens mij heel zwaar maakt. Het is een band van Michelin, doch wegens plaatsgebrek heb ik geen code gevonden. Ga nog wat opzoekwerk verrichten en de uitbaters een bezoekje brengen om wat info te vergaren omtrent deze band. Als hij te zwaar blijkt te zijn ga ik hem daar laten staan (met pijn in men hart). Het is ondertussen al een bandenkerkhof aan het worden bij ons thuis dus het zou spijtig zijn moest deze gust er enkel ter versiering gaan tussen staan.

1 opmerking:

wim zei

Voor de liefhebbers, indien een band van enig formaat gewenst is voor prive(trainings) gebruik. Geef mij gerust een seintje en ik geef je de locatie en adres van deze bandencentrale.