maandag 14 juli 2008

De sterkste man van the crew

Deze zondag is het zover. De eerste editie van de sterkste man van the crew is een feit. Om 15uur gaat de wedstrijd van start in Sint-Job. Voorwaarde om deel te nemen: Crewer in hart en nieren, geen powerlifting of sterkste man ervaring. De wedstrijd zal bestaan uit volgende proeven:

Boomstam (3 beurten - max gewicht)
Wheelflip (275kg - 4 reps)
Timbers (65kg -30m op tijd)
Carhold (160kg - tijd)
Axle (33kg - aantal reps 1 min)
Medley (Sled 80kg 15m -biervat 15m - 1 wheelflips 275kg)

Inschrijvingen tot nu toe: Geert Plovie, Cedje "the body" Collard, Dieter Van Nuffel, Pieter Janssens, Kevin Artemief en de Verdoenck
Nog in te schrijven: Bram Janssens (als hij op tijd terug is van Bulgarije), Kleine Muytte (als hij op tijd terug is vd belgische kust), Grote Muytte zal na zijn knieoperatie van vandaag zich naar alle waarschijnlijkheid niet inschrijven voor de wedstrijd. De familie De Muyter kan komen supporteren.

Scheidsrechters: Sven Kersemans - Wim Jammaer
Prijzen te winnen: 2 euro per deelname - pot is voor de winnaar + bakske Stella

7 opmerkingen:

Unknown zei

6 proeven? En gij denkt dat ik nog rechtsta dan...

wim zei

Voor nen bak Stella durft ne crewer al wa meer doen he!

Unknown zei

en what about de sterkste vrouw van de crew :-)

wim zei

Ik ga een proef uitzoeken voor de vrouwen. Ik ga wel zien dat Stientje kan winnen. Ik zal haar fysiek en mentaal coachen!

Anoniem zei

Jammaer ik kom, maar niet als deelnemer. Volgend jaar ga ik wel voor winst!

Anoniem zei

die anoniem ben ik, koen de muyter

wim zei

Je bent welkom met je hele gezin. Misschien goed dat competitie beest Koen buiten strijd is. Hij zou er waarschijnlijk een strijd op leven en dood van maken!