donderdag 25 september 2008

Verslag rugby training

We zijn afgelopen dinsdag in Essen gaan meetrainen met de plaatselijke rugby club.
Conclusie: RUGBY IS EEN VENTENSPORT!
Voor mezelf spijtig dat ik deze sport zo laat ontdekt heb, want ik heb me reuze geamusseerd.
Het is een combinatie van kracht, spelinzicht en conditie. Vooral in het aspect conditie kwam ik te kort. Na 5 minuten opwarming hing mijn tong al op de grond.
De gebroeders Vanroy en Foubert hadden minder last van de conditionele gebreken.
In ieder geval voor herhaling vatbaar. Ik zelf ga voor mijn huwelijk (binnen 3 weken) niet meer meespelen. Dit om een beetje toonbaar aan het altaar te verschijnen. Blauwe ogen, scheve neuzen etc... zijn veel voorkomende mankementjes die oploopbaar zijn bij het spel rugby.
Geen foto's of filmpjes omdat iedereen die erbij was heeft meegespeeld.

Geen opmerkingen: