maandag 22 december 2008

Kalender RDP

De kalender van realdutchpower is uit.
Op www.realdutchpower.nl - kalender kan je de geplande wedstrijden van seizoen 2009 vinden.
Rechtstreekse link: http://www.realdutchpower.nl/kalender2009.htm
Het ziet er weer een mooi seizoen uit.
Persoonlijk wil ik graag volgende wedstrijden meedoen.
Eventueel wil ik nog wel ergens inspringen bij een te kort aan deelnemers.
-Sterkste man van Limburg
-Sterkste man van Sint-Job
-Voorronde sterkste man van België
-Sterkste man van Merchtem
-Sterkste man van België
Tussendoor nog een aantal powerliftingwedstrijden zodat het wederom een mooi gevuld seizoen is.
Uiteraard ben ik niet de enige atleet die in Sint-Job aan de sterkste man sport doet.
We hebben oa een debuut van Stefan van der Ha op de SM Sint-Job.
Yannick Van Roy, het 17 jarige supertalent kan dit jaar misschien voor het eerst een grote wedstrijd meedoen. Nieuwkomers zoals Kane Van Kerckhoven, Bjorn Slagmeulders en Tim Boniver in de lichtgewichtenreeks etc...
Kalender van de overige atleten volgt...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb mijn lijstje al klaar liggen.
Morgen te bespreken ;-)