woensdag 15 oktober 2008

Dopingcontrole

Vandaag een out of competition dopingcontrole aan de deur gehad. Uiteraard heb ik de controleur met open handen ontvangen, is goede reclame voor mezelf gelet ik één vd enige afwezigen was op de sterkste man van België. Ze mogen van mij part iedere maand aan de deur staan.
Geen enkele schrik voor de uitslag!
Als ik binnen dit en 4 weken geen aangetekend schrijven heb ontvangen ben ik negatief. Ik verwacht dus geen briefwisseling :-)
Vreemd dat iedereen van de wedstrijd in Sint-Niklaas een brief krijgt voor zowel de negatieve als de positieve gevallen. Volgens de controleur krijg je enkel een brief als je positief bent en kan het niet dat diegene die negatief zijn hier een bericht van krijgen... ???

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook geen brief gekregen van men uitslag, Karel enzo wel maar daarop stond dat ze negatief waren ... Raar systeem :o

Unknown zei

hoe is dat nu eigenlijk afgelopen met die controles in st-niklaas...? zijn er positieve gevallen opgedoken?

wim zei

Over Sint-Niklaas weet ik niet veel. Er heeft er één geweigerd dus die zal positief zijn. Van de andere weet ik het niet goed. Zoals Simon zegt, sommigen krijgen een brief als ze negatief zijn en andere niet...
Die controleur gisteren zei dat enkel diegene die positief zijn een brief krijgen, dus ik snap het niet goed.
Als ik idd een uitslag krijg zal ik het hier posten.