maandag 12 januari 2009

Yannick log 100kg

Hier het filmpje: PR Yannick Van Roy (17j) 100kg log.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Damn die Yannick gaat echt hard!

groeten Kane.

wim zei

Wanneer kom je nog eens trainen Kane? Hoe is het met je rug?

Anoniem zei

Hoi Wim,

Met men rug is het zeker nog niet in orde. Maar ik ga ondertussen al naar de kinesist, waar ik stabiliteitsoefenigetjes moet doen. Verder zit ik nu in de examenperiode met als gevolg dat er weinig tijd overblijft. Wel probeer ik nu terug 3 keer per week lichtjes te trainen, en totzover lukt dat zonder dat de boel verslecht.

Na de exaams, 7 februari, kom ik nog wel eens af hopelijk voor langere tijd dan. :D

wim zei

Succes met de examens.
Examens gaan absoluut voor op de trainingen! Geef ons tegen februari maar een seintje als je er terug helemaal klaar voor bent!

Anoniem zei

Way to go Yannick!